Prodáváme závodní díly a doplňky pro motorsport!

Řídící jednotka EFI EURO 8

ECU08

1 ks
123 009 Kč
Do košíku
101 660 Kč bez DPH
Řídící jednotka EFI EURO 8
Řídící jednotka EFI EURO 8
Popis produktu

Je založen na posledních technologiích elektroniky. EFI má vyvinutou novou sérii 32-bitových "high tech" řídících jednotek. Euro-6 je řídící systém odvozen od nejvyššího z řady, ze systému Euro-12 a je především určen pro sportovní a cestovní vozy, rallye a také pro vývoj motorů v automobilovém průmyslu. Řídící jednotka je navržena na bázi nejrychlejšího mikroprocesoru s vysokou úrovní schopností, včetně ASAP3 komunikace se systémem AVL's Puma. Maximálně 8-mi válcové, atmosférické nebo přeplňované (párové / nepárové) motory s plně sekvenčním, nebo skupinovým vstřikováním paliva; pro max otáčky do 20,000 ot/min.

  • Dvou-rozměrné mapy používající klapku, tlak v sání (MAP), nebo průtok vzduchu (MAF) pro parametr zatížení.
  • Tří-rozměrné mapy s kombinací tlaku v sání a klapky jako parametr zatížení. 3 nezávislé motorové mapy.
  • Automatické mapování času vstřiku paliva podle tabulky pro cílovou lambdu.
  • Sofistikované řízení vstřikování v uzavřené smyčce podle tabulky pro cílovou lambdu.
  • Elektrické ovládání klapkového tělesa (Drive-by-Wire). Programovatelné řízení klepání.
  • Úplné řízení a mapování plnícího tlaku v uzavřené smyčce se systémem ALS s oboustranným ovládáním WasteGate.
  • Řízení proměnného časování vačkových hřídelí. 8 speciálních softwarově konfigurovatelných vstupů/výstupů Multi Function Input / Outputs (MFIO).
  • Automatické řízení volnoběhu. Vestavěný ovladač pro NTK lineární lambda sondu.
  • 9 analogových 0-5 V a 4 NTC teplotní vstupy (uživatelsky definovatelné pro řízení různých funkcí vozu).
  • 4 vstupy otáček kol a 2 další frekvenční vstupy např. pro snímání otáček turbodmychadla. Vestavěný vysokorychlostní 64 kanálový dataloger s 8 MB paměti.
  • Sériové rozhraní pro export dat do externího datalogeru.
  • Euro-6 disponuje uzavřenou smyčkou řízení vstřiku paliva, strategií automatického mapování paliva pomocí standardní, nebo lineární lambda sondy, uzavřenou smyčku řízení a mapování plnícího tlaku vzduchu, a programovatelného řízení klepání.

Dále je řídící jednotka vybavena vysokorychlostním datalogerem s kapacitou paměti 8 MB. Snímače otáček klikového a vačkového hřídele mohou být softwarově nastavovány pro magnetické i Hall-efekt. Dále je k dispozici několik volně programovatelných NTC teplotních vstupů, tak jako několik analogových vstupů 0-5 V.

Ke stažení